Original:

hola, tengo un automotor eléctrico que usa la misma motriz para los 2 extremos, y claro, al subir el pantografo con la p, se suben los 2, y yo quiero que con la p, se suba el trasero, y con shift + p el delantero, lo primero que hice, fue duplicar el tren y cambiar el nombre, hasta ahí todo perfecto, luego abrí el .eng, bajé, y ponía

Pantograph1 ( 0 1 1 )

Y puse

Pantograph1 ( 0 1 0 )

Y agregué debajo

Pantograph2 ( 0 1 0)

quedando así:

Pantograph1 ( 0 1 0 )
Pantograph2 ( 0 1 0 )

Se lo puse a los 2 en, pero sigue levantándose los 2 a la vez con la p, ya he probado muchas cosas y no sé que puedo hacer, tengo que modificar la malla 3d y la animación o no hace falta?

English:

Hello, I have an electric train that uses the same motor for both ends, and of course, when the pantograph goes up with the p, the two go up, and I want the back to go up with the p, and with shift + p the forward, the first thing I did, was to duplicate the train and change the name, so far everything was perfect, then I opened the .eng, went down, and put

Pantograph1 (0 1 1)

And I put

Pantograph1 (0 1 0)

And I added below

Pantograph2 (0 1 0)

being that way:

Pantograph1 (0 1 0)
Pantograph2 (0 1 0)

I put it at 2 on, but it keeps getting 2 at the same time with the p, I have already tried many things and I don't know what I can do, do I have to modify the 3d mesh and the animation or is it not necessary?